2010. augusztus 3., kedd

12 év múlva

Már egy jó hete nyomatom a StarCraft II Wings of Liberty-t, mintahogy nyomatja most az egész világ. Egyszerűen mindenki erről ír, minden gameroldalon ezzel foglalkoznak a legtöbbet, egyik helyen azt olvastam hivatalos tesztben, hogy nyilvánvaló, hogy ez most a világ legjobb játéka.

14 éves voltam, amikor először StarCraftoztam, emlékszem leöltem a Dragoon-okkal a saját Zealotjaimat, mert azt sem tudtam, hogy mit kell csinálni. Aztán majd lett saját számítógépem, és szinte folyamatosan fenn volt a SC, minden hónapban legalább egy-két meccset lenyomtam. Egyszerűen együtt éltem a játékkal. 2007 óta várom, hogy megjelenjen a második rész, most itt van.

Nos tudom, hogy szinte az összes blogger a világon leírta már a gondolatait a játékkal kapcsolatban, és hogy egyre érdektelenebbek az erről szóló bejegyzések, de mindenképpen le szeretném írni pár szóban a véleményemet a StarCraft II Wings of Liberty-ről:


Kurva kibaszott jó!!!

Nincsenek megjegyzések: