2009. április 30., csütörtök

Na én akkor leléptem...

Holnap reggel 7-kor utazom Budapestre, onnan Berlinbe és onnan Plau am See-be, ahol egyelőre nyelvet tanulni majd dolgozni fogok előre kiszámíthatatlan ideig, valószínűleg két évig mindenképpen.

Kicsit nehezen indulok most el, 25 évig a szüleimmel éltem, most nagyon nagy változás elé nézek. Szerencsére nem egyedül megyek, hanem a barátnőmmel, Eszterrel, de így is nagyon nehéz lesz az elején megszokni mindent, ami az új élettel jár.

Elég szarul vagyok így előző este, nem nagyon tudnék még elaludni meg talán meg is vagyok kicsit fázva (remélem nem a disznó-influenza mászott rám). Kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki majd ebből.
Mindenesetre ha elszalasztottam volna ezt a lehetőséget soha nem tudtam volna megbocsátani magamnak. Úgyhogy inkább belevágok, és remélem jobb lesz, mint ahogy lett volna itt.

Egy ideig lehet nem leszek netközelben, búcsúzok minden kedves állandó olvasótól (azt hiszem vagy te, Viki meg esetleg wildgica)!

Legközelebb már onnan írok.

1 megjegyzés:

wildgica írta...

Nem csak esetleg... ;)

Jó utat nektek és drukkolok nagyon...! :*