2008. szeptember 15., hétfő

Az első ilyen bejegyzés

Itt most akkor egy kis összegzés következik, ezek történnek velem mostanában, közben pedig aktualizálom a blogban már említett témákat.

Az államvizsgára a tanulás halad, változó irammal, ami alatt sajnos azt kell érteni, hogy fogyik a motiváció, erősödik a stressz viszont az iram lassul, ilyenkor el kell jutni egy olyan pontra, amikor már a bizonyos időpont annyira közel van, hogy a stressz legyőzi a motivációt és felgyorsul az iram a normális fölé, hogy behozza ezt az időszakot ami most van. Ugye értitek, kérem értsétek, nincs erőm elmagyarázni!

A LOST-újranézés az első évad 18. részénél tart, egy csomó mindenre emlékszem, ezért kicsit nehezen ülök le lost-ozni, mikor olyasmit is nézhetek amit még nem láttam félig aludva sem.

Befejeztem a Super Mario Bros. 3-t. Ezt is jóváírhatja Szent Péter a nyilvántartásában.

3 nap alatt befejeztem a The Force Unleashed-et, nem egy hosszú játék, viszont nagyon élvezetes.

A héten el kell intézzek még egy papírt a háziorvostól, beadni valamit valahová és több adminisztrációs műsor nincs is egyelőre kilátásban, ami jó dolog, mivel utálom őket.

Folyamatosan álmos vagyok, de a kedvem attól még egész jó. Például most röhögök, majd szólok, ha eszembe jut, hogy min.

Az OpCsal is aggaszt, sajnos amióta elköltöztünk már nincs annyi látogató, mint régen. Reménykedtem abban, hogy az augusztus hónap miatt, és hogy szeptemberben, mikor megkezdődik a suli újra népesség lesz, de nem nagyon igyekszik a társadalom visszatalálni. Pedig még nyereményjáték is volt, ami elég sok vita tárgya volt viszont...

Eszter a legjobb, ő mindig a régi, rá lehet támaszkodni. Sokat segít, hogy egyszerre vizsgázunk, így van olyan akinek úgy panaszkodhatok, hogy meg is érti. Pótolhatatlan, felbecsülhetetlen értékű társ! Köszönök neki mindent!

Aztán meg mostmár jön az ősz is, rámászik az életünkre az esős korai estéivel, hogy az embernek már későig fent lenni se legyen kedve.

A sofőrsuli egész jól megy. Ma azért majdnem elütöttem a zebrán valakiket, mondjuk nem volt gond, mert nem voltam közel hozzájuk csak annyi, hogy nem engedtem át őket, és meg kellett álljanak. Na... nem láttam őket. Jótanács, soha ne járj esős időben szürke kabátban (mint én, akinek kapásból 2 szürke dzsekije van). Viszont mostmár nincs gond a kanyarokkal, tudok lassítani, és nem dől az autó. Mondjuk ezt én mindig élveztem, de az oktató mondta, hogy nem helyes, mert nem időre megyünk. Kisbarátom, én eddig csak Need for Speed-ben vezettem!

Jó lenne egy jégkása, idén nyáron nem is ettem, hogy kiment a fejemből...

Áh, nem kéne ennyit panaszkodnom, elvégre semmi életveszélyes nem történik körülöttem. Valószínűleg az államvizsga után lemászik a nyűg a nyakamról, és vidám dolgokról fogok csak írni a blogon, mint a rendőrviccek meg a zombimacska:


2 megjegyzés:

wildgica írta...

Nagyon meg vagy dicsérve a SMB3 miatt! :) Remélem, hogy egy kicsit az én hatásom is... :P :D

Szerintem sokkal jobban fogod érezni magad, ha már túl leszel az államvizsgán. Amikor az ember valami miatt nagy nyomás alatt van, akkor hajlamos mindent borúsabban látni - de asszem' ezt már te is megfigyelted. :)

Vincze-Nagy András írta...

persze, biztos minden jobb lesz egy hét múlva, most egy kicsit meg van rogyva az idegrendszerem, de az egy csapásra elmúlik.
Csak jönne már :)

És mindig ott volt bennem, hogy valamikor végig kell nyomnom a Mario játékokat, de nem körvonalazódott meg konkrétan bennem amíg nem láttam a Nintendo-s oldaladat :) Köszi!

Amúgy már elkezdtem a Wolrd-öt :)