2008. szeptember 8., hétfő

Orvosi PowerPoint sablonok

Nemrég el kellett készítsem a diplomamunkám bemutatóját, végignéztem a beépített sablonokat, de egyik sem tetszett meg, ígyhát úgy döntöttem, hogy utánnanézek a neten, hátha találok valami témába illőt. Egy DNS-molekulás hátterű cuccot kerestem volna.

Meglepően sok helyen árulnak pénzért sablonokat, de szerintem az a 10-15 dollár amit elkérnek érte nagyon sok. Találtam viszont néhány oldalt ami ingyenesen kínál fel jópár nagyon szépen kidolgozott orvosi témájú sablont.

1. MedicinePPT - Nagyon igényes sablonok. Meglepő, hogy tényleg ingyenesek. Szépen kategóriába vannak sorolva szakterület szerint, szám szerint 126 és biztos vagyok benne, hogy ezek folyamatosan bővülnek.

2. Indezine - Másik nagyon szép gyűjtemény, nem annyira széles, mint az előző, viszont itt a különböző ingyenes sablonok alatt találhatóak "prémium" sablonok is, 20 dollárért (ami piszok drága, de biztos van akinek megéri).

3. Free PPT templates - Nem kimondottan orvosi gyűjtemény, de a rengeteg sablon között elvetve találhatunk egy-két orvosi témájút is. Érdemes megnézni.

És akkor végül jöjjön egy fizetős oldal, amit mindenképpen megemlítenék:

4. PoweredTemplates - Hihetetlenül jó sablonok, rengeteg van belőlük, mindegyik csomag tartalmaz 3 master-t, 3 hátteret és 3 vagy több palettet. És mindezt 12 dollárért (ami, nem győzöm ismételni, sok). Legtöbb sablonhoz van bővített csomagjuk is, ami tartalmaz stílusos diagrammokat, táblázatokat, és rengeteg extrát, ami egységessé teszi a bemutatót. A nagy csomagot 24 dollárért árulják (most mondjam?). Az összes sablon ámulatbaejtően jól meg van csinálva, és itt sem csak orvosi témájú található, van még egy csomó kategória. A többieket nem néztem át, de itt egy vörösvérsejtes mintadarab. Mondd, hogy nem profi!?

Persze az ingyenesek között is bőven találunk nagyon jó sablonokat, csak egy kicsit keresgélni kell. Biztos vagyok benne, hogy a legtöbben nem fáradnak ilyesmivel, pedig egy PowerPoint bemutató sikerességének nagy része a kinézeten múlik, úgyis mindenki csak azt jegyzi meg. :)

Nincsenek megjegyzések: