2008. szeptember 30., kedd

I was made for loving NES, baby!

A napokban a nagy rámszabadult szabadság nyomása alatt keresgéltem valami elfoglaltságot így nekiugrottam a Tomb Raider Legends-nek meg egy rakás dolognak amikről most írni nem fogok, helyette viszont megmutatom nektek, hogy milyen jó kis szerszámot találtam a neten. A neve Magical 8-bit plugin és ez egy VSTi ami a jó öreg Nintendo Entertainment System hangjait adja vissza. Itt megjegyzem, hogy életemben nem láttam még NES-t, nálunk ez az egész hype sárgakazis piaci ázsiai utángyártott hamisított gépek formájában futott, és 95-99 között aki nem birtokolt ilyesmit azt nem is nagyon vették emberszámba. Szóval a megjelenésük után 10-15 évvel mi itt Romániában is élvezhettük a konzolóriás játékait.

Na de nem ez most a lényeg. Mindig is csodáltam, hogy azokból a minimális hangokból hogy tudtak annak idején zenét írni, mai napig felcseng bennem az Alien3 vagy a Ropocop zenéje.

Gondoltam én is kipróbálom, hogy milyen is lehet ezekkel dolgozni, néhány saját dallal való próbálkozás után rájöttem, hogy ide valami ismert kell, hogy érezzem a különbséget. Hát tessék:

Nincsenek megjegyzések: